مصاحبه آرشیو خبر ها
بازی دشواری بود ، اما باید برنده می شدیـم

بازی دشواری بود ، اما باید برنده می شدیـم

سـرمربی یوونتوس پس از پیروزی حساس مقابل میلان و کسب 3 اتیاز و افزایش امتیاز با رُم در مورد بازی با روسونری و شرایط یووه توضیـح داد .

" با توجه به اینکه رقبای ما در جدول امتیازاتی از دست دادند و با توجه به عملکرد رُم و ناپولی ، برای ما مهم بود که در خانه حریف در بازی دشوار امتیاز کسب کنیم "

" ما همینگونه ادامه خواهیم داد و آماده بازی های بعدی خواهیم بود . رُم تلاش زیادی دارد و به بازی در مقابل آن ها هنوز زمان مانده ، ما باید بازی های پیش رو و نزدیک تر را ببینیم . اما در کل نمی توان نقش مهم و بازی خوب آن ها را فراموش کرد "

" دوست دارم که تشکر ویژه ای ار بونوچی کنم . بونوچی بخاطر مصدومیت بازیکنان خط دفاعی ما بیش از حد تحت فشار است و به بازی گرفته می شود . اما با این وجود هر هفته و در هر بازی با تلاش زیاد به یوونتوس کمک می کند .این اصلا ساده نیست که با این فشارها در هر بازی ، باز هم کیفیت ِ خودتان را بالا نگه دارید "

" فکر می کنم که میلان موقعیت های خوبی را ایجاد کرد و تیمی هجومی نشاند داد ، اما در نیمه دوم ما تغییراتی را ایجاد کردیم و شکل بازی کمی تفاوت شد . اما بازی ِ زیبا و مهیجی بود "

" من به میلان و سیدورف تبریک می گویم . او در میلان تغییرات ِ خوبی را ایجاد کرد و یک تیم خوب را مهیا کرده است . تنها یک یوونتوس بزرگ و قدرتمند می توانست این میلان را شکست دهد و اگر در این بازی غیر از این بود ، خطر از دست دادن امتیاز وجود داشت "

" بازی در سن سیرو هرگز نمی تواند برای تیمی راحت باشد . میلان از ابتدا برای پیروزی بازی کرد و فشار خوبی وارد کرد . نکته ای که برای ما مهم و قابل توجه بود ، تمرکز بالا در مواقعی که میلان فشار زیادی به ما وارد می کرد ، بود "

" در نیمه اول فشار زیادی را تحمل کردیم و این اشتباه من بود ، در نیمه دوم با ایجاد تغییرات سعی کردیم که همه چیز را به نفع خودمان عوض کنیم . ما بخاطر سرعت بالایی که میلان داشت دچار مشکل شدیم . بعد از پیرلو آن ها 3 هافبک داشتند و این فضای زیادی را در مقابل دفاع ِ ما ایجاد کرده بود "

" اگر در دقایق سخت نیمه اول تسلیم میشدیم ، بازی می توانست بسیار متفاوت باشد . اما یوونتوس بسیار سنجیده و با برنامه حملات میلان را دفع کرد "

" در سن سیرو میلانی را دیدیم که کارهای فوق العاده ای را انجام داد و باید از این نمایش راضی باشد . میلان پیشرفت خوبی داشته و از نظر سازماندهی کاملا متفاوت است . هر مربی ایده و روش خود را دارد ، اما سیدورف تغییرات خوب و گسترده ای ایجاد کرده "

کیلینی ؟

" هیچ بحثی در مورد جریمه و ناراحتی از او وجود ندارد . کیلینی 3 هفته بود که بازی رسمی برای ما انجام نداده بود . او از جمعه پس از بازی با ترابوزان بار دیگر تمرینات خود را با یووه از سر گرفت . دیروز من به او گفتم که هنوز شرایطتت مناسب بازی نیست و ریسک ِ تشدید شدن مصدومیت تو وجود دارد و بنابراین نخواستم که از او استفاده کنم "

" پوگبا در تابستان در مسابقات جام جهانی زیر 21 ساله ها بازی کرده و بعد از آن تنها 15 روز استراحت داشته است . از ان به بعد به دلیل مصدومیت هایی که برای مارکیزیو و پیرلو ایجاد شد و البته محرومیت ها دائما در حال بازی کردن بوده "

" کمی افت در این حالت غیر قابل اجتناب است اما من از تلاش و نمایش او راضی هستم ولی کماکان اعتقاد دارم که باید بهتر شود و پیشرفت کند. او بازیکن بزرگی است و ما هم استفاده زیادی از او داریم "

" هنوز 12 بازی باقی مانده و من آرام نیستم ، زیرا رُم در پشت سر ِ ما با انگیزه زیادی قرار دارد و به فکر کم کردن امتیاز با ما است . این چیزی است که کار را برای ما سخت می کند و ما را وادار به حرکت و تلاش بیشتر می کند "

" بوفون عالی بود و در مقابل حریف ایستادگی زیادی داشت . او در لحظاتی که باید خود را نشان میداد همان چیزی که می خواستیم بود و میلان را متوقف می کرد . توز بازیکنی است که دوست دارد وظایف خود را به دوش بکشد و مانند یک شیر بازی کرد ! بازیکنی پر جنب و جوش ، با نمایشی زیبا و کشی که از نظر اخلاقی و شخصیتی هم جهش زیادی داشته است "

" فکر کنم روز پنج شنبه روزنامه ها در مورد دروازه بانی و اتفاقات آن نوشند . گاهی بدشانسی وجود دارد و گاهی هم از دقت و واکنش درست بحث می شود . اما فکر می کنم که مهم ترین چیز ، کاری است که تیم ما انجام می دهد، گاهی در محوطه جریمه موقعیت هایی ایجاد می شود ، بعضی اوقات شما می توانید از آن ها استفاده کنید و در بعضی از موارد هم از دست می دهید "

" گاهی دروازه بان موفق است و گاهی هم نا موفق . اما مهم ترین چیز ، واکنش و عکس العمل درون دروازه است . به نظرم این مهم ترین نکته اسـت "

" برای بازی با فیورنتینا باید آماده شویم و این در حالی است که در مدتی کم 3 بازی مقابل آن ها داریم . فیورنتینا تیم خوبی است و در لیگ ما را شکست داده . اما ما از آن شکست درس گرفتیم و در حال حاضر شرایطی فوق العاده و بهتر از هر تیمی داریم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: